Labels

Sunday, October 31, 2010

RASA BERSALAH KE??????

Emmmmmm.....aku x tau la nk kate cmne.....sometimes rase bosan pon d....ble nk kne jaga ati sume org....kalo ati die jek nk kne jaga.....aku tau...dpn aku die bek...blakang ngumpat.....ingat aku x tau....huuuuu...pe aku merepek ni....xpe lah jz nk luahkan pe yg trpendam...heheheheheh

x jadi la nk cter...mcm bosan jek cte 2....

 emmmmmm.........org dulu kate mimpi ular 2 mksodnye d org nk pinang......tp dr perspektif ustaz, d org anta sihir.....NAUZUBILLAHIMINZALIK........mlm td aku mimpi ular yg sgt besar n pjg n amat menggelikan.....ya Tuhan.......aku geli sgt...takot......dlm mimpi 2 aku terpaku n pengsan kejap...then kwn aku tarik aku......pe mksodnye ek???tp aku harap 2 jz mainan tdo....xmao pk....xmao xmao xmao.....aku ni jahat ek???????ek?????ek????ek????huhuhu......d ke org nk dengki aku????kalau d org nk dengki pon...pe aku bole kate kn.....terpulang lah......2 antara die ngan Tuhan.......aku nk rase happy...nk rase bahagia...nk rase enjoy......xnk dbelenggu ngan rase2 negatif ni.....

No comments:

Post a Comment