Labels

Thursday, November 4, 2010

balik klampong!!!!!!!!!!!!

AKU SUKE AKU SUKE AKU SUKE

nak tau nape aku suke balik kg???????msti sume org tau......mkn free, tdo sukati, otak rehat....pe lagi ek?????byk g la sbb...huhuhuhu...dan xtvt2 aku spnjg kt uma adalah:

  1. g makan2 tpi laot ngan parents aku
  2. marking paper chemistry dak2 form 4....ni keje abg aku la ni...x bole tgok aku dudok snang...baru nk release kn otak aku yg da sdia sreabut ni ngan kedamaian desa....tp aku blek salah tarikh...kbtulan plak dak2 form 4 ni baru pas exam,....nk x nk trpksa la......apa bole buat????huhuhuhuh....tp yg jd musykil....kdg2 aku keliru nk bg markah pe kt bebudak nji.........so...men hentam jek laaaa......sori ye adek2 if dpt markah mcm x setimpal...........hahaahahhahahahahahahhaha....sape soh aku tanda??????ikot sdap tgan aku nk bg mrkah bape....
  3. bergelut ngan anak2 sdara aku...kikiki...kbtulan kakak aku pon balek...hurm...beselah....budak2 laki...3 org plak 2.....maka.....hero2 menjelma.....huhuhuhu......dan aku psti tewas...hahahhahaha.....
  4. tdo x ingat dunia...huhuhu.....xd sape nk kacau....wpon kdngaran sayup2 sore mak aku kejot...huhuhu...yg pnting da bgon subuh....pastu aku smbong tdo ntah smpai kol bape...hehehehehhe....
  5. makan ikot suke smpai aku asek g toilet.....sbnanye kakak n bpk aku gune losyen yusmira pati halia....aku pon mggedik sapu kt perot...tros perot aku memulas2....n g toilet x benti...apakah??????pastu bole plak aku melantak susu 2 kotak....hahahahahah...mau nye perot x meragam...huhuhu. 
  6. pa lg ek aku buat??????emmmm online laaa.....smpai lptop pns gler...huhuhuhuhuhuhu
    losyen yg wat perot aku saket......
dlm byk2 benda...yg nampak berfaedah adalah marking paper....huhuhuhu....tp sbnanye aku sgt malas.....keje 2 abg aku bg 2 ari lpas...tp aku baru start buat pg ni....parents aku sgt trkejot aku bgon pg n tros mandi...dorg ingat aku nk kua...pdahal nk marking paper.....poyo abes...konon pas mandi segar la...hahhahahaha...tp aku tanda 1 paper...aku rest...mkn....hahahahah...bygkn kalao da 90 skrip??????mau aku x gemok...huhu8huhu...
haaaaa!!!!!!!cakap pasal GEMOK.......aritu kaki aku trgeliat...pergh....saket gler...pastu kak aku pon kte....."2 maksudnye ko da gmok...akak slalu trgeliat ble da gmok" arghhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!baru nk kurus kejap da gmok blk ke???????????ishhhhhhh....x best tollllll.......l.

emmmmmm........pjam celik da 4 ari aku kt uma...n kne balik upm...d prob now is....aku nk bwki kete...tp bpk aku kte if nk bwk kete msti d kwn....sape nk tmankn aku???????????????wua!!!!!!aku ajak sorg member ni....n die pon stuju...tp tetbe die kte mk die x bg....n soh aku blek nek bas...n sewa beskal?????ape tuuuuu???????????whateva laaaaaa.......

No comments:

Post a Comment